icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp

Klanttevredenheid

Wat doen we goed? Wat kunnen we beter doen? Bij de ZorgZaak weten we graag wat onze klanten van ons vinden. 

Uiteraard zijn er altijd zaken die beter kunnen. Daar werken we dan ook hard aan. Ieder onderzoek wordt door ons zorgvuldig bestudeerd en opgevolgd door een verbeterplan. Zo werken we, dankzij de input van onze cliënten, aan een hogere kwaliteit van onze dienstverlening en kunnen we deze nóg beter op uw wensen afstemmen. 

Voor de meting van de cliënttevredenheid gebruikt de ZorgZaak ZorgkaartNederland, de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen met de zorg delen met elkaar. Om een volledig beeld te krijgen, wordt daarnaast periodiek een willekeurige selectie van cliënten benaderd om door middel van een vragenlijst deel te nemen aan het clienttevredenheidsonderzoek . Het onderzoek geeft geen informatie over individuele cliënten, uw naam of andere persoonlijke gegevens komen er niet in voor. Wij krijgen hiermee zicht op de zaken die we goed doen, en de zaken waar we het beter kunnen doen.

Wanneer u vragen heeft of niet benaderd wilt worden voor cliënttevredenheidsonderzoeken kunt u dit aan ons doorgeven via het e-mailadres info@zorgzaak.nl of via het telefoonnummer 0528-341965.

Wilt u direct een online een waardering geven over de ZorgZaak? Dan kan via de onderstaande link, het invullen duurt slechts enkele minuten. Uw mening stellen wij bijzonder op prijs!

Waardering plaatsen op ZorgkaartNederland

 

 

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965