icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp

Persbericht 09-03-17: De ZorgZaak sponsort jubilerend GigaG Festival

18-06-2014

Hoogeveen, maart 2017. Op donderdag 18 mei a.s. wordt de tiende editie van het GigaGfestival georganiseerd in de feesttent te Pesse.  Thuiszorgorganisatie de ZorgZaak uit Hoogeveen is ook dit jaar weer de hoofdsponsor van het zeer succesvolle festival.

De Stichting Activiteiten voor Jongeren met een Beperking is ook dit jaar verantwoordelijk voor de organisatie van het festival.  Evenals in voorgaande jaren, maakt de organisatie weer gebruik van de feesttent in Pesse waar vrijdag en zaterdagavond ook grote muzikale evenementen zijn. Deze prachtige locatie voor een festival met allure, biedt  voldoende plaats voor rolstoelers en stoelen voor bezoekers. Alle organisaties en instellingen uit de regio Drenthe en Noordoost-Nederland zijn benaderd om met zoveel mogelijk bezoekers aanwezig te zijn bij deze unieke gelegenheid. “We zijn supertrots dat we ook dit jaar weer onze bijdrage kunnen leveren aan dit prachtige festival”, aldus Aliene Haar van de ZorgZaak. “Het GigaG festival is nu al tien jaar een belangrijk evenement geworden voor mensen met een beperking. Daar willen wij als de ZorgZaak graag onze naam aan verbinden”.

Prachtig podium
Ook dit jaar is er weer een prachtig podium met artiesten als Frans Bauer, Mooi Wark, De Wethouders, One Two Trio en Rene Karst. Samen zullen ze voor een avondvullend programma zorgen.

De presentatie zal worden verzorgd door Wiliam Bossong, muzikant van Mooi Wark. De organisatie is al volop bezig met de voorbereidingen. Er wordt vroeg in de avond gestart om 19.30 uur en de afsluiting is om 22.30 uur.

De voorverkoop voor het GigaG festival begint op 17 maart a.s. in Het Podium te Hoogeveen. Zie voor de overige verkoopadressen de website www.gigagfestival.nl.

Sponsoring
Thuiszorgorganisatie de ZorgZaak uit Hoogeveen is voor het tiende  jaar weer hoofdsponsor van het evenement. De ZorgZaak heeft veel ervaring met het begeleiden van cliënten met een beperking. De organisatie van het GigaGfestival is blij met een hoofdsponsor die bereid is de kar te trekken omdat de organisatie verder volledig uit vrijwilligers bestaat.

Einde persbericht.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Het Haagje 129A
7902 LE Hoogeveen