icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Medewerker (zorg)administratie

Medewerker (zorg)administratie

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak Groep ambulante huishouding en begeleiding en hebben we meerdere woonlocaties in het noorden van Nederland. Dit doen we voor het overgrote deel in het kader van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, de Jeugdwet en de Wet Langdurige Zorg. Inmiddels werken er zo’n 850 medewerkers voor de ZorgZaak Groep en zorgen we voor zo’n 2.500 cliënten.

Vanuit ons hoofdkantoor in Hoogeveen, ook wel het Shared Service Center genoemd, zorgen we met alle betrokken ondersteunende afdelingen dat de medewerkers in het veld en op de locaties zoveel mogelijk tijd aan onze cliënten kunnen besteden. Om dit nog beter te kunnen, zijn we op zoek naar een

MEDEWERKER (ZORG)ADMINISTRATIE
(32-36 uur per week) 

Locatie: Hoogeveen

Functiebeschrijving:
Als medewerker (zorg)administratie ben je samen met je collega’s van registratie en debiteurenadministratie verantwoordelijk voor het totale proces van de cliëntadministratie. Daarbij hoort het verwerken van (digitaal) berichtenverkeer met onze financiers, verwerk je zorgindicaties, controleer je de juistheid van urenverwerking en indicaties en werk je mee aan het maandelijks declareren en factureren richting onze financiers en cliënten. Daarnaast werk je samen met andere afdelingen en beantwoord je interne en externe vragen over hele (zorg)administratieve proces.

Functie-eisen:

  • > 3 jaar ervaring op HBO werk- en denkniveau in (bedrijfs-)administratieve richting;
  • Actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van (zorg)financiering en gezondheidszorg;
  • Kennis van en ervaring met AFAS Profit en NEDAP/ONS zijn een sterke pré;
  • Goede beheersing Microsoft Office Excel;
  • Zelfstandig karakter en oplossingsgerichte houding;
  • Flexibel in inzetbaarheid, mogelijk op verschillende administratieve afdelingen.

Wij bieden:

  • Een tijdelijk contract voor 32-36 uur per week (afwijken is mogelijk), met zicht op onbepaalde tijd;
  • Een collegiaal team van mensen die samen het verschil willen maken in het leven van
    onze medewerkers en cliënten;
  • Een marktconform salaris volgens cao VVT.

Interesse?

  • Wil je meer weten over de inhoud van deze vacature of over de procedure, neem dan contact op met Rik de Jonge, leidinggevende financiële administratie, via
    0528-341965 of rik.dejonge@zorgzaak.nl.

Klik hier om direct online te solliciteren!

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965