icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Manager Bedrijfsvoering

Manager Bedrijfsvoering

Wij groeien! Help jij ons mee?

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak thuiszorg in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. Dit doen wij al 25 jaar vanuit de missie dat wij samen het verschil maken in het leven van mensen. Zowel voor onze cliënten als voor onze medewerkers. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, en diverse woonlocaties in Drenthe, Overijssel en Groningen. De ZorgZaak Groep bestaat verder uit het in Groningen gevestigde MartiniZorg waar ca. 200 medewerkers werkzaam zijn.

Wij zijn per direct op zoek naar een verbindende

Manager bedrijfsvoering (32-36 uur)

Kern van de functie
Als manager bedrijfsvoering ben je een echte duizendpoot die leiding geeft aan het facilitair bureau. Je bent verantwoordelijk voor alle afdelingen. Daarbij houd je je bezig met het ontwikkelen en realiseren van beleid en kwaliteit. Je bent gewend strak te sturen, jaagt projecten aan, bewaakt tijdslijnen en monitort alle onderdelen van het facilitair bureau.
Een belangrijke taak is het verbinden, enthousiasmeren en (door)ontwikkelen van de diverse afdelingen en hun medewerkers.
De gastvrijheid die hoog in het vaandel staat voor onze cliënten willen we vanuit het hoofdkantoor ook uitdragen naar collega’s en cliënten.  

Situatieschets
Het hoofdkantoor levert centraal alle faciliteiten die nodig zijn voor het bieden van de zorg aan de verschillende zorg BV’s. De volgende afdelingen zijn hierin actief: Planning, Secretariaat, PR & Communicatie, Financiën, Registratie, Planning & Control, Klantbureau, Personeelszaken en Kwaliteit. In totaal werken er ca. 50 medewerkers op het hoofdkantoor.

Er wordt gewerkt met het automatiseringsprogramma Afas Profit, het Business Intelligence systeem Qliksense, het zorgplansysteem NEDAP,  het OMAHA classificatiesysteem, en met de MS-office programma’s.

Plaats in de organisatie
Ontvangt hiërarchisch leiding van de algemeen directeur. Maakt deel uit van het Management Team.

Competenties

  • Stabiele persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden en zakelijke inslag;
  • Op overtuigende en motiverende wijze medewerkers kunnen meenemen in verandering en ontwikkeling;
  • Efficiënt kunnen inzetten van personeel en middelen;
  • Verbindingen tot stand kunnen brengen tussen de verschillende disciplines;
  • Uitstekende bedrijfseconomische kennis;
  • Aantoonbare ervaring met het sturen op parameters zoals productie, formatie en budget;
  • Op proactieve wijze contacten opbouwen en onderhouden binnen interne en externe netwerken;
  • Je bent volhardend, hebt doorzettingsvermogen en beschikt over uitstekende onderhandelingskwaliteiten;
  • Uitstekende zelfreflectie.

Functie- eisen

  • Opleiding op HBO niveau
  • Relevante werkervaring
  • Kennis van geldstromen en budgettering in de zorg is een pré

Wij bieden:

  • Een zelfstandige functie met volop uitdagingen, ook voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Korte lijnen en geen ambtelijke omgeving en cultuur;
  • State of the art werkomgeving;
  • Gezelligheid en humor in een familiare omgeving;
  • Een innovatieve werkgever waar innovatie van zorg en bedrijfsvoering echt een speerpunt is;
  • Een marktconform salaris.

Interesse?

Heb je vragen, neem dan contact op met  Bas Slot, directeur van de ZorgZaak, tel. 0528-341965 of bas.slot@zorgzaak.nl

Wil je solliciteren, vul dan het online sollicitatieformulier in.

Goed om te weten: wij hanteren een actief referentiebeleid. Geef dus minimaal twee referenties op die wij kunnen benaderen.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965