icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Manager Bedrijfsvoering

Manager Bedrijfsvoering

Wij groeien! Help jij ons mee?

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak thuiszorg in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 800 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Groningen, Hoogeveen, Veenoord en Slagharen. 

Voor het hoofdkantoor in Hoogeveen – De ZorgZaak Facilities -  zijn wij op korte termijn op zoek naar een

Manager bedrijfsvoering (32-36 uur)

Kern van de functie
Als manager bedrijfsvoering ben je een echte duizendpoot die leiding geeft aan het facilitair bureau. Je bent verantwoordelijk voor alle afdelingen. Daarbij houd je je bezig met het ontwikkelen en realiseren van beleid en kwaliteit. Je bent gewend strak te sturen, jaagt projecten aan, bewaakt tijdslijnen en financiën en monitort alle onderdelen van het facilitair bureau.
Een belangrijke taak is het verbinden, enthousiasmeren en ontwikkelen van de diverse afdelingen en hun medewerkers.
De gastvrijheid die hoog in het vaandel staat voor onze cliënten willen we vanuit het hoofdkantoor ook uitdragen naar collega’s en cliënten.  

Situatieschets
Het hoofdkantoor levert centraal alle faciliteiten die nodig zijn voor het bieden van de zorg. De volgende afdelingen zijn hierin actief: Planning, Secretariaat, PR & Communicatie, Financiën, Registratie, Personeelszaken, Kwaliteit. In totaal werken er ca. 50 medewerkers op het hoofdkantoor.
Er wordt gewerkt met het automatiseringsprogramma Afas Profit, het zorgmonitorsysteem Qliksense, het zorgplansysteem NEDAP,  het OMAHA classificatiesysteem, en met de MS-office programma’s.

Plaats in de organisatie

  • Ontvangt hiërarchisch leiding van de algemeen directeur. Maakt deel uit van het Management Team.
  • Geeft leiding aan de afdelingen binnen de locatie.

Competenties

  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent ondernemend, ambitieus, stabiel en hebt een gezellige, verbindende persoonlijkheid;
  • Je kunt op overtuigende en motiverende wijze medewerkers meenemen in verandering en ontwikkeling;
  • Je kunt personeel en middelen efficiënt inzetten en hebt een zakelijke inslag;
  • Je kunt verbindingen tussen de verschillende disciplines tot stand brengen;
  • Je hebt uitstekende bedrijfseconomische kennis;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het sturen op parameters zoals productie, formatie en budget;
  • Je kunt op proactieve wijze contacten opbouwen en onderhouden binnen interne en externe netwerken;
  • Je bent volhardend, hebt doorzettingsvermogen en beschikt over uitstekende onderhandelingskwaliteiten;
  • Je beschikt over uitstekende zelfreflectie;

Functie- eisen

  • Opleiding op HBO niveau
  • Relevante werkervaring
  • Kennis van geldstromen en budgettering

Wij bieden:

  • Een zelfstandige functie
  • Een marktconform salaris

Interesse?
Heb je vragen, neem dan contact op met  Bas Slot, directeur van de ZorgZaak, tel. 0528-341965 of bas.slot@zorgzaak.nl
Wil je solliciteren, vul dan het online sollicitatieformulier in.

Goed om te weten: wij hanteren een actief referentiebeleid. Geef dus minimaal twee referenties op die wij kunnen benaderen.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965