icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
HR Adviseur (m/v)

HR Adviseur (m/v)

Kun jij het verschil maken?
Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 700 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen. 
Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”. 

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.

Voor ons HR Team zijn wij per direct op zoek naar een 

HR ADVISEUR M/V

(32 UUR PER WEEK)

Locatie: Hoogeveen

Dit is je rol
Je maakt deel uit van een HR team dat bestaat uit 1 HR manager, 3 HR medewerkers en 2 salarisadministrateurs en een coördinator verzuim. Je ontvangt hiërarchisch leiding van de HR Manager. Jouw pro activiteit, zelf startend vermogen en energie voegen veel toe aan een informele werkomgeving. De sfeer binnen de HR afdeling voelt vertrouwd en je mening wordt gewaardeerd. Als HR adviseur ben je een echte generalist. Je houdt van schakelen, uitdagingen en diversiteit in het werk. Je betrekt tijdig je collega’s van HR of andere disciplines. Je hebt een veelzijdige rol:

  • Het adviseren, begeleiden en ondersteunen van leidinggevenden als volwaardig adviseur op alle terreinen van HR. Je hebt enkele jaren ervaring in thema’s als leiderschapsontwikkeling, conflicthantering, ontwikkelingsbeleid en functioneringsvraagstukken;
  • Je bent nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling van HR instrumenten en procedures;
  • Je bent gesprekspartner voor leidinggevenden en collega’s; je schakelt makkelijk tussen operationele activiteiten en tactisch advies;
  • Je signaleert proactief verbeterkansen en doet concrete voorstellen om de organisatie sterker te maken en HR processen te verbeteren.

Kortom, je doet en je doet er toe!

Dit verwachten we van jou

Wij zijn op zoek naar iemand met verantwoordelijkheidsgevoel die flexibel, tactvol en collegiaal is en affiniteit met de zorg heeft. We vinden het belangrijk dat je een teamspeler bent met een proactieve werkhouding. Daarnaast verwachten we:

  • Een afgeronde HBO opleiding richting HR met minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent in staat grote lijnen te zien. Je denkt creatief mee in oplossingen waarbij je trouw blijft aan gedeelde visie en inhoud;
  • Je vindt het uitdagend om met mensen, projecten en processen bezig te zijn;
  • Je hebt goede kennis van arbeids- en sociaal verzekeringsrecht en hebt deze ook in de praktijk toegepast;
  • Je hebt een juist gevoel voor verhoudingen en weet anderen te adviseren en te overtuigen;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en contactuele vaardigheden;
  • Je hebt ervaring met Office en werkt gemakkelijk met andere software applicaties als Afas, Profit en Nedap/ONS;
  • Je bent in bezit van een auto om incidenteel te reizen naar locaties.

Dit mag je van ons verwachten

  • Een afwisselende functie in een leuk en gemotiveerd team, in een organisatie met een informele en collegiale werksfeer;
  • Een fijne werkplek in Hoogeveen;
  • Een zelfstandige functie;
  • Een marktconform salaris passend bij jouw niveau van ervaring en opleiding, FWG 50;
  • Een aanstelling voor 12 maanden met een mogelijkheid tot verlenging.

Interesse?

Wil je direct solliciteren: Vul dan het online Sollicitatieformulier in.

Wil je meer weten over de inhoud van deze vacature of over de procedure, neem dan contact op met de Human Resources Manager, Monique Gorter, telefoonnummer 0528-341965.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965