icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Financial Controller (24 uur)

Vacature Financial Controller (24 uur)

Kun jij het verschil maken?
Wij zijn De ZorgZaak. Op basis van onze drie pijlers, Gezondheid, Gastvrijheid en Gemak (Techniek), verlenen wij onze zorg bij mensen thuis en in onze woonlocaties. Dat doen we in de provincies Groningen, Drenthe en Overijssel. Samen met zo’n 600 collega’s zijn we iedere dag bezig om het verschil te maken in het leven van onze cliënten. Bij alles wat we doen, staat het belang van die cliënt bovenaan. We stimuleren een gezond leven, doen dat gastvrij en, met behulp van moderne technieken, maken we het zo gemakkelijk mogelijk voor onze cliënten. Zo maken wij het verschil. Kun jij ons daarbij helpen?

Voor ons hoofdkantoor in Hoogeveen zijn wij per direct op zoek naar een:

CONTROLLER

voor 24 uur

Lokatie: Hoogeveen

Functiebeschrijving
Ben jij die controller die organisatie breed denkt en werkt? Begrijp jij de relatie tussen zorgfinanciering, wet- en regelgeving en de feitelijke zorg? En ben je ook nog eens proactief in je analyses en adviezen? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie!

Jouw werkzaamheden bestaan uit het gevraagd en ongevraagd adviseren op tal van bedrijfseconomische gebieden, risico- analyses, businesscases, optimaliseren van de informatievoorziening en procesbeheersing.
Daarnaast denk je mee over het toekomstbestendig houden van de organisatie in een snel veranderende omgeving door het (mede) opstellen van het planning- en control beleid.

Situatieschets:

Als controller adviseer en ondersteun je het management en de Raad van Bestuur/bestuurder bij de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van het bedrijfseconomisch beleid van een organisatie met één of enkele financieringsstro(o)men.

Je verricht onderzoek, analyseert en verwerkt onderzoeksgegevens tot beleidsinformatie en beleidsvoorstellen op strategisch niveau en doet voorstellen voor implementatie. Bij je werkzaamheden hoort het begeleiden van het jaarlijkse begrotingstraject en het mede opstellen van de meerjarenbegroting. Je voert treasury (geldbeheersings) activiteiten uit. Daarnaast adviseer je bij projecten en veranderingsprocessen met betrekking tot (bedrijfseconomisch) beleid en voer je namens de organisatie binnen gestelde kaders extern overleg en/of onderhandelingen.

Functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau met een relevante financieel-economische afgeronde opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie binnen de zorg;
  • Ervaring met QlikSense, Afas en Nedap is een must;
  • Gevoel voor de complexe relatie tussen financiering aan de ene kant en zorgverlening aan de andere kant;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Grote mate van zelfstandigheid, accuratesse, proactieve houding;
  • Je bent integer en betrouwbaar.

Wij bieden

  • Een tijdelijke overeenkomst met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Een contract van 24 uur per week
  • Een marktconform salaris (FWG 65) volgens cao VVT

Interesse?

Vul dan het online sollicitatieformulier in! Wil je eerst meer weten over de inhoud van deze vacature neem of over de procedure, neem dan contact op met de Directeur Facilities, Monique Gorter, telefoonnummer 0528-341965.

Klik hier om direct online te solliciteren.

 

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965