icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Facilitair medewerker

Facilitair medewerker

Kun jij het verschil maken?
Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen.
Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”.

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.

I.v.m. uitbreiding zijn wij per direct op zoek naar een

Facilitair medewerker (20-24 uur)

Locatie: Slagharen en Veenoord

 

In een klein team ga jij er voor zorgen dat op alle locaties onze medewerkers hun werk optimaal kunnen doen. We werken met Techniek & Domotica en hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Je krijgt een afwisselende functie waar zelf initiatief en meedenken van je gevraagd wordt. Je houdt je bezig met het installeren en onderhouden van digitale netwerken, zoals internet, op alle locaties, met de inrichting van kantoren en bewonersappartementen, met rioleringswerkzaamheden, met in- en uithuizen van cliënten, met technische werkzaamheden, installatiewerkzaamheden etc. 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor het oplossen van kleine klussen en gebouw-gebonden storingen.

Je werkzaamheden zijn in principe op de locaties in Slagharen en Veenoord. Het kan echter ook zo zijn dat je naar andere locaties gaat. Je werkt binnen en buiten op het terrein bij de locaties. Dit alles met als doel te zorgen dat er een kwalitatieve goede en veilige huisvesting is.

Competenties

  • Je beschikt over een groot technisch inzicht en technische vaardigheden
  • Je hebt een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent communicatief vaardig naar zowel medewerkers als cliënten
  • Je bent zelfstandig en hebt een aanpakkersmentaliteit
  • Je neemt initiatief
  • Je kan goed samenwerken

Functie- eisen

  • Relevante werkervaring
  • Een technische opleiding op MBO/MBO+ werk- en denkniveau
  • Je beschikt over kennis van veiligheidsrichtlijnen
  • Een geldig VCA is een pré
  • In bezit van rijbewijs / auto

 

Wij bieden

  • Een eerste aanstelling voor de periode van 11 maanden en bij gebleken geschiktheid een vast contract
  • Een zelfstandige functie binnen een klein team met betrokkenheid bij de doelgroep
  • Een marktconform salaris, in fwg 40

Interesse?

Heb je vragen en wil je meer informatie over de inhoud van de functie, neem dan contact op met de heer Ed Slot, facilitair manager, telefoonnummer 06-23 72 99 95.

Wil je solliciteren, vul dan direct het online sollicitatieformulier in.

 

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965