icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Ambulant begeleider regio Meppel

Ambulant begeleider regio Meppel

Kun jij het verschil maken?

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen.
Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”.

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.

Voor de regio Meppel is de ZorgZaak op korte termijn op zoek naar een: 

Ambulant Begeleider 
(m/v, 16 - 24 uur per week).

Functiebeschrijving:
Je bezoekt cliënten thuis of bij instellingen.

Je biedt ondersteuning aan de cliënten op de diverse levensgebieden zoals het aanleren van praktische vaardigheden gericht op huishouding, administratie en financiën; motiveren en stimuleren bijvoorbeeld om naar school of werk  te gaan;  onderhouden / aangaan van sociale contacten; etc.

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren en evalueren van de begeleidingsplannen met de cliënt en de bijbehorende administratieve taken (digitaal).

Je overlegt regelmatig met je de regisserend wijkbegeleider, collega’s, met ketenpartners en andere organisaties.

Functie-eisen:

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde MBO-3 opleiding;
  • Je hebt werkervaring met de kinderen/volwassenen met autisme, LVG en bent bekend met multiproblem gezinnen;
  • Je bent gewend doelgericht te werken / op doelen te rapporteren;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je kunt feedback geven en ontvangen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Je bent empathisch, initiatiefrijk en flexibel, kent de sociale kaart;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt doorzettings- en relativeringsvermogen;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs en auto;
  • Je kunt een Verklaring omtrent Gedrag overhandigen
  • Kennis van Nedap is een pré

Wij bieden:

  • Beschikking over een smartphone i.v.m. rapportage in ECD.
  • Een min-max contract van 16-24 uur voor in 1e instantie, de duur van 11 maanden
  • Salaris conform CAO.

Interesse?
Vul dan hier het online sollicitatieformulier in.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met de manager zorg en begeleiding Marlies Bijl, tel: 06 58 80 47 58.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965