icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Ambulant begeleider regio Emmen Niveau 4

Ambulant begeleider regio Emmen Niveau 4

Kun jij het verschil maken?

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen. Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”.

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.
I.v.m. uitbreiding zijn wij per direct op zoek naar een 

Ambulant begeleider regio Emmen niv 4 / HBO (16 – 24 uur)

Locatie: regio Emmen

De ZorgZaak biedt ambulante begeleiding aan kinderen en volwassenen met een psychische of verstandelijke beperking.

Voor de regio Emmen is de ZorgZaak op zoek naar een ambulant begeleider (m/v).

Functiebeschrijving:

  • Je bezoekt cliënten thuis of bij instellingen.
  • Je biedt ondersteuning aan de cliënten op de diverse levensgebieden zoals het aanleren van praktische vaardigheden gericht op huishouding, administratie en financiën; motiveren en stimuleren bijvoorbeeld om naar school of werk  te gaan;  onderhouden / aangaan van sociale contacten; etc.
  • Een groot deel van je taken is het werken in multi probleem gezinnen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren en evalueren van de begeleidingsplannen met de cliënt en de bijbehorende administratieve taken (digitaal).
  • Je overlegt regelmatig met je leidinggevende wijkbegeleider, collega’s, met ketenpartners en andere organisaties.

Functie-eisen:

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde SAW 4 opleiding;
  • Je hebt minimaal 10 jaar werkervaring met de doelgroep (multi-probleem gezinnen);
  • Je bent gewend doelgericht te werken;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je kunt feedback geven en ontvangen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Je bent empathisch, initiatiefrijk en flexibel, kent de sociale kaart;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt doorzettings- en relativeringsvermogen;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs en auto;
  • Je kunt een Verklaring omtrent Gedrag overhandigen;
  • Kennis van Nedap is een pré

Wij bieden:

  • Beschikking over een smartphone i.v.m. rapportage in ECD.
  • Contracturen: 16-24 uur. Voor een duur van 1 jaar met optie voor verlenging.
  • Salaris conform CAO VVT  FWG 40

Interesse?
Klik hier voor het online sollicitatieformulier 

Een spoedige reactie stellen wij zeer op prijs en wordt direct behandeld.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met  Marlies Bijl, tel: 06 58 80 47 58 of Henrieke Weijdema, tel: 06 – 58 81 58 53.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965