icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp

Ambulant begeleider regio Emmen Niveau 4

Kun jij het verschil maken?
Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen.
Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”.

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.

I.v.m. uitbreiding zijn wij per direct op zoek naar een

Ambulant begeleider (m/v)

locatie: regio Emmen

De ZorgZaak biedt ambulante begeleiding vanuit de WMO, WLZ en Jeugdwet, zowel de hulpvragen als doelgroepen die wij bedienen zijn zeer divers. De begeleiding die wij bieden richt zich zowel op individuen als op het systeem waar een individu van uitmaakt.

Voor de regio Emmen is de ZorgZaak op zoek naar een ambulant begeleider (m/v).

Functiebeschrijving:

Je bezoekt cliënten thuis of bij instellingen.

De begeleiding die je biedt aan de cliënten kan plaatsvinden op verschillende levensgebieden, dit is afhankelijk van de hulpvraag van de client. Waar de ene client hulp nodig heeft in het organiseren van zijn dag en het lastig vindt om overzicht te houden, heeft een andere client ventilerende gesprekken en handvatten nodig om de grip op het leven terug te krijgen. De inzet van de begeleiding is er altijd op gericht om de zelfstandigheid van de client te ontwikkelen. 

Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren en evalueren van de begeleidingsplannen met de cliënt en de bijbehorende administratieve taken (digitaal).

Je overlegt regelmatig met je leidinggevende wijkbegeleider, collega’s, met ketenpartners en andere organisaties.

Functie-eisen:

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde SAW 4 opleiding;
  • Je hebt werkervaring met de doelgroep;
  • Je bent gewend doelgericht te werken;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je kunt feedback geven en ontvangen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Je bent empathisch, initiatiefrijk en flexibel, kent de sociale kaart;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt doorzettings- en relativeringsvermogen;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs en auto;
  • Je kunt een Verklaring omtrent Gedrag overhandigen;
  • Kennis van Nedap is een pré

Wij bieden:

  • Beschikking over een smartphone in het kader van werkdoeleinden.
  • Beschikking over een laptop in het kader van werkdoeleinden.
  • Contracturen: 15 tot 25 uur voor een duur van 1 jaar, bij wederzijdse tevredenheid zal de mogelijkheid tot een vast contract besproken worden.
  • Salaris conform CAO VVT FWG 40

Interesse?
Vul dan het online sollicitatieformulier in. Een spoedige reactie stellen wij zeer op prijs en wordt direct behandeld.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met Henrieke Weijdema, tel: 06 58 81 58 53.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965