icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp
Ambulant begeleiders provincie Groningen

Ambulant begeleiders provincie Groningen

Kun jij het verschil maken?

Sinds 1993 verleent de ZorgZaak zorg thuis en op woonlocaties in de provincies Groningen, Drenthe en Noord-Overijssel. Inmiddels werken er zo’n 600 medewerkers voor de ZorgZaak. De ZorgZaak beschikt over een hoofdkantoor in Hoogeveen, dependances in Assen, Hoogeveen en Meppel en woonlocaties in Hoogeveen, Veenoord en Slagharen. Onze missie is al meer dan 25 jaar: “Wij maken het verschil in het leven van mensen”.

Om het verschil te blijven maken voor onze cliënten en medewerkers zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering.
I.v.m. uitbreiding zijn wij per direct op zoek naar enkele

Ambulant begeleiders

Niveau 4 of 5 voor 16 tot 28 uur per week

Locatie: provincie Groningen
(Noord Groningen, West Groningen, Stadskanaal, Veendam).

De ZorgZaak biedt ambulante begeleiding aan kinderen en volwassenen met een psychische of verstandelijke beperking. Daarnaast bieden we ook begeleiding aan cliënten die tijdelijke ondersteuning nodig hebben om hun zelfredzaamheid te vergroten, dit op uiteenlopende gebieden. 

Voor de bovenstaande regio's is de ZorgZaak op zoek naar ambulant begeleiders (m/v).

Functiebeschrijving:

  • Je bezoekt de cliënten voornamelijk thuis.

  • Je biedt ondersteuning aan de cliënten op de diverse levensgebieden zoals het aanleren van praktische vaardigheden gericht op huishouding, administratie en financiën; motiveren en stimuleren bijvoorbeeld om naar school of werk  te gaan;  onderhouden / aangaan van sociale contacten; etc.

  • Binnen het ambulante werk is het belangrijk dat je een flexibele houding hebt, ondanks dat je voornamelijk vaste cliënten begeleid vraagt het werk om aanpassingsvermogen. Zo bewegen wij als ambulant begeleiders mee met de begeleidingsbehoefte van de client, zodat wij aansluiten bij wat de client nodig heeft.

  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren en evalueren van de begeleidingsplannen met de cliënt en de bijbehorende administratieve taken (digitaal).

  • Je overlegt regelmatig met je leidinggevende wijkbegeleider, collega’s, met ketenpartners en andere organisaties.

Functie-eisen:

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde SAW/SPW niv 4 of 5 opleiding;
  • Je hebt werkervaring met de doelgroep
  • Je bent gewend doelgericht te werken;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Je kunt feedback geven en ontvangen;
  • Je bent communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Je bent empathisch, initiatiefrijk en flexibel, kent de sociale kaart;
  • Je staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt doorzettings- en relativeringsvermogen;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs en auto;
  • Je bent ’s middags beschikbaar;
  • Je kunt een Verklaring omtrent Gedrag overhandigen;
  • Kennis van Nedap is een pré

Wij bieden:

  • Beschikking over een smartphone i.v.m. rapportage in ECD
  • Contracturen: 16 tot 28 uur per week, contract voor 12 maanden met zicht op verlengen bij naar behoren functioneren.
  • Salaris conform CAO, FWG 40 (niv 4) FWG 45 ( niv 5)

Interesse?

Klik dan op een van onderstaande buttons om direct online te sollicteren.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met Henrieke Weijdema tel: 06-58815853

Ja, ik solliciteer voor de regio Noord Groningen

Ja, ik solliciteer voor de regio West Groningen

Ja, ik solliciteer voor de regio Veendam

Ja, ik solliciteer voor de regio Stadskanaal

 

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965