icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin icon-share icon-close icon-whatsapp

Klachtenprocedure

De ZorgZaak wil graag te allen tijde aan de wensen en behoeften van haar cliënten voldoen. Wanneer u echter niet tevreden bent over bijvoorbeeld de huishoudelijke verzorging, de afhandeling of verwerking van gegevens of betalingen, de persoonlijke contacten, geleverde goederen of diensten, kunt u een klacht indienen.

In eerste instantie kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de ZorgZaak zelf. Deze ontvangt de klacht en gaat bij u na hoe de klacht mogelijk afgehandeld kan worden. U wordt bij afhandeling van de klacht zo goed mogelijk geïnformeerd en er wordt bepaald of corrigerende en/of preventieve maatregelen op hun plaats zijn om eventuele herhaling te voorkomen en diensten/producten te verbeteren.

U ontvangt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen vier weken na ontvangst van de klacht een e-mail of schriftelijk bericht van de klachtencommissie met daarin vermeld:

- dat uw klacht ontvangen en geregistreerd is;
- hoe onderzoek is gedaan naar de ingediende klacht;
- of uw klacht wel of niet gegrond bevonden is;
- wat (mogelijk) de oorzaak van uw klacht is;
- welke maatregelen genomen zijn/worden genomen.

Uw klacht over de ZorgZaak kunt u op twee manieren indienen:

- Per e-mail: u kunt uw klacht e-mailen naar klachten@zorgzaak.nl
- Per post: u kunt uw klacht schriftelijk indienen en versturen naar het volgende adres:

   De ZorgZaak
   t.a.v. Klachtencommissie

   Duymaer van Twistweg 8
   7909 CB Hoogeveen

In de e-mail of brief vermeldt u de volgende gegevens zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen:

- uw naam en adresgegevens;
- omschrijving van de klacht, met namen, data en gebeurtenissen die van belang zijn;
- geleden schade of ondervonden nadelen.

Komen de ZorgZaak en u er samen niet uit, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie van de Stichting Zorggeschil. De overkoepelende brancheorganisatie Zorgthuisnl (Branchebelang Thuiszorg Nederland), waarvan de ZorgZaak lid is, is aangesloten bij deze, door het Ministerie van VWS erkende, geschilleninstantie.

 

Contactgegevens geschillencommissie
Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht

info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl

Wij hopen dat bovenstaande procedure niet nodig zal zijn, maar zullen wanneer dat toch het geval is zorgvuldig met uw klacht omgaan.

Altijd op de hoogte blijven? Volg ons online

Adres

Hoofdkantoor
Duymaer van Twistweg 8
7909 CB Hoogeveen

Heeft u zorg nodig?

Bel 0528 - 341 965